certuri cu iubitul

Vreau ceva mai tare ca LSD, marijuana, joint, hasis, cocaina, heroina, extasy la un loc. Vreau sa asculti cu mine muzica aia care imi place. Vreau sa fii copil cand sunt si eu copila si barbat cand eu ma simt femeie. Vreau sa mai ai 15 ani si eu…eu si mai putin. Vreau sa fii colegul meu de banca din nou.
Vreau sa imi canti. Mai stii sa canti? Pun pariu ca ai uitat…Mainile tale aratau atat de frumos pe clape. Mai ajuta-ma la chimie!
Vrei sa te uiti la mine cand iti vorbesc!? Lasa dracului cartile alea!!…Si scrisorile…le mai ai?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hai grabeste-te ca daca intarziem suna profa la mama! Nu mai fuma acuma inainte de meditatie ca se prinde aia!

Prima oara. De cand n-am mai facut-o ca prima oara?

“Vacanta a inceput
La Valea Budului…” Soarece, trezeste-te ca te gaseste profa la noi in pat! Hai hai! Si ia-ti si pijamalele!
Buna dimineata, soarece! Hai pe la mine ca a plecat mama! Nu nu. Am cumparat eu aseara un pachet. Tu adu o bricheta!
Hai pe lac! A…ba nu. hai mai bine in padure! Acolo nu o sa ne deranjeze nimeni. Da mah! E perfect! Ca azi de la 12.00-13.00 avem filosofie.

Da! Vreau! Si vreau si o rochie frumoasa, dar nu alba! Toate miresele au rochie alba. A mea o sa fie bleu-gri si o sa purtam amandoi bascheti. Ai mei sa fie rosii si ai tai verzi. Si…o duzina de copii.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tu nu intelegi ca nu mai suport? Vreau entuziasmul tau, vreau si eu mai putina comoditate, mai putina ratiune, mai putine planuri. Nu, asa nu mai merge! Auzi, asa esti tu de obicei? Adica abia acum incep sa te vad sau ai suferit brusc o schimbare din te miri ce motive?
Hai sa fugim la mare! Sau mai bine la Bucuresti. Acolo e casa noastra. E decorata de noi. O sa iti fac cafeaua dimineata si o sa te trezesti in cearsafuri galbene – cum iti place tie. Ma duci la teatru si dupa aceea hoinarim spre “Caru cu bere”. Hai sa dansam la Caru cu Bere!…A! da…ai probleme cu piciorul. Sau vrei sa spui ca ti-e lene…

Ce vreau de la tine?…Ce am vrut de la voi toti! Vreau sa imi canti, sa fii idiot, sa fii tandru, sa fii nebun, inconstient, imbecil, romantic, posesiv, ignorant, savant…Ah! Fosti iubiti din toate cele patru zari, uniti-va!

Da…si eu te iubesc!

Orice orice? Hai sa dormim in seara asta in betoniera! O sa fie ultima seara cand vom mai fi prinsi in iuresul asta tampit, cosmopolit si ciclam. Hai! O sa ramanem in ciment pentru totdeauna. Impreuna!De maine o sa fim rasfirati pe strazi si pe sub copaci, sub banca din gara si in fata blocului. E perfect!
<<Cap’ ou pas Cap’?>>

~ de anurim pe August 24, 2007.

2 răspunsuri to “certuri cu iubitul”

  1. As putea fi ”parintele” care spune : Nu va mai certati mai copii…

    Take it from a man : Men are strange creatures.

  2. ei? a vrut caruselul? sau, si mai important, l-a primit? nu de alta, dar eram curioasa care era apoi provocarea lui 🙂

Lasă un răspuns

 
